Inlägg: 1301623
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Helt sjukt att Hansen eller Dackell INTE spelade i OT..
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
hahii: Var riktigt skönt att se att 1:a kedjan kan bli bänkade. Cz gjorde ju t.o.m ändringar i pp redan under ordinarie tid när hela junne-kedjan +2 backar spelade....kanske börjar tänka om lite
Bra moral att orka vända efter den starten på 3:e
Nordans och Calles kedjor bäst med Ekholm, Clarke och LJ
Bra moral att orka vända efter den starten på 3:e
Nordans och Calles kedjor bäst med Ekholm, Clarke och LJ