Inlägg: 1301650
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Bra coachat idag! #16, #29 och #39 var ruskigt bra! Järnkroks femma var också väldigt bra! Rödin gjorde sin bästa match för i år.
Det som gladde mig mest var att våra BP spelare inte var inne i PP. Spela Hansen och Dackell i BP.
Det var ett underbart slut på matchen! Magnus Kahnberg är på gång.
Det som gladde mig mest var att våra BP spelare inte var inne i PP. Spela Hansen och Dackell i BP.
Det var ett underbart slut på matchen! Magnus Kahnberg är på gång.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Tyckte han var 3:e bäst av backarna idag. Har inte mycket över för Andersen ovh Bertil....Sunken verkar inte riktigt med heller tycker jag.
LJ hade iaf ett par bra brytningar
LJ hade iaf ett par bra brytningar