Inlägg: 1301741
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Huge: "ska bli kul att läsa vad det står i GD nu om våra tappade ledningar.... "
En oerhörd lam kommentar. Faktum kvarstår.. För många poäng har tappats för att han inte lyckats få laget att hålla uppe spelet.. De poängtappen försvinner inte bara för att man lyckas reparera deras usla agerande i början av tredje..
Mycket starkt att ta ikapp, men minst lika svagt att tappa till 1-4 som man gör..
En oerhörd lam kommentar. Faktum kvarstår.. För många poäng har tappats för att han inte lyckats få laget att hålla uppe spelet.. De poängtappen försvinner inte bara för att man lyckas reparera deras usla agerande i början av tredje..
Mycket starkt att ta ikapp, men minst lika svagt att tappa till 1-4 som man gör..
Eller när han sidledsstressade Axelsson till misstaget i sudden.
Gretzy ngt av kung på banan tillsammans med många andra idag.
Som du säger: Clarke växer mer och mer ut till en blivande klippa.
Säger som CZ efter matchen: ska bli kul att läsa vad det står i GD nu om våra tappade ledningar.... :-)