Inlägg: 1301903
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Huge: Du tycker inte tappat till 1-4 är minst lika svagt som upphämtningen är stark?
Lauritz gör en riktigt bra match, bara hoppas att det håller i.. Kahnberg visar tydligt att han borde haft förtroende mycket tidigare. Helt klart bäst av alla i detta slag
Lauritz gör en riktigt bra match, bara hoppas att det håller i.. Kahnberg visar tydligt att han borde haft förtroende mycket tidigare. Helt klart bäst av alla i detta slag
Då Nordan, Khana och Laurizen fick mer förtroende tackade dom för det och spelade på toppen av sin förmåga. Där ser man vad förtroende från tränaren kan ge för resultat. Bra coachat av Cz.
Vi får dock inte glömma vid denna stund att försvarspelet måste göras någonting.