Inlägg: 1302478
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
zpith: HAN MÅSTE VÄL FÖR FAN KUNNA TA NÅN ENDA PUCK!!!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
sylf: Sådär in med Dacke å Hansen igen så ringer de!! 2-4...................
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
sylf:
Jag tycker han tar många puckar, sen är det väll inte jätte bra att man ger bort 2 frilägen? Ska han trolla tycker du?
Jag tycker han tar många puckar, sen är det väll inte jätte bra att man ger bort 2 frilägen? Ska han trolla tycker du?