Inlägg: 1302534
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Huge: "Greiss ska inte lastas för nåt av målen"
Nehe jag trodde det var han som var mellan stolparna på dom tre första??
Har man meriter från Os, VM, Ahl, Nhl å Stanly cup så måste man kunna kräva at man gör några idiot räddnigar och står på huvet NÅN gång.
Bara att titta på hans stats, näst sämst i ES är det en slump?
Nehe jag trodde det var han som var mellan stolparna på dom tre första??
Har man meriter från Os, VM, Ahl, Nhl å Stanly cup så måste man kunna kräva at man gör några idiot räddnigar och står på huvet NÅN gång.
Bara att titta på hans stats, näst sämst i ES är det en slump?
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Huge:
Håller med och detta ska vi fan vända på.
Tycker mig se en Huge som vågar så på lite försiktig kritik, bra där :-)
Håller med och detta ska vi fan vända på.
Tycker mig se en Huge som vågar så på lite försiktig kritik, bra där :-)
Greiss ska inte lastas för nåt av målen och han blir väl utbytt mer pga att det behövdes ett break och inte för att han gjort bort sig på nåt sätt.
Brynäs iofs underhållande men för oss supportrar nervpåfrestande spel fortsätter.
Synd att domaren inte vågade ta en tvåa när Lauritz blev upphakad på Clarkes fina pass i slutet. Hade varit mål där annars, men tyvärr så kände väl domaren att det var nog med tvåor för Frölundas del i första.