Inlägg: 1302666
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
sylf: Sharks får plocka hem Greiss om de önskar. Får Brynäs skicka hem honom hur som helst också? tänker främst på hur de blir med ekonomiska avtal..Trodde stenhårt på greiss. Men kommit på mig själv att sitta och hoppas på svedberg.. Skicka hem greiss och gör ett nytt försök med annnan målvakt..
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Gurra88: Lustigt, jag kände mig på nåt sätt lättad när Svedberg kom in.
Bra jobb av Rödin igen nu, där ska det vara mål!
Bra jobb av Rödin igen nu, där ska det vara mål!