Inlägg: 1302777
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
70 Rodrigues: Kanske dags för en bojkott? En match så de ser missnöjet..
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Gurra88: Frölundas fösta mål, visst sånt händer men tvåan och trean, fy fan va dåligt. Sånt ska inte hända! seriöst... och 5mot3? Hur kan man inte göra mål där? Brynäs sköt inte ett enda skott i 5mot3. Konstigt att det inte vart mål då..