Inlägg: 1302793
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Nä nu får det fan hända något sparka NC och Sundlöv och skicka tillbaka Griess dit han kom ifrån!!!
Sen måste vi värva för det håller inte med vissa isdansare vi har nu!!!
FYFAN VAD FÖRBANNAD JAG ÄR!!!
Sen måste vi värva för det håller inte med vissa isdansare vi har nu!!!
FYFAN VAD FÖRBANNAD JAG ÄR!!!
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Ännu en ren skitinsats....fantastiskt hur man kan slarva bort en match såhär.
SVAGT SOM FAN.
SVAGT SOM FAN.