Inlägg: 1306893
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 18/11-2010
MarcusElving: Ja idag får vi se om Peckas drillning av frälsaren gett något...
Hoppas så klart på vinst men vidhåller mitt 5-2 tips..
Tar inte samtliga på sig blåstället och fattar att det är det som krävs i ES idag, så kommer matcherna att bli tunga fram till juluppehållet..
Hoppas så klart på vinst men vidhåller mitt 5-2 tips..
Tar inte samtliga på sig blåstället och fattar att det är det som krävs i ES idag, så kommer matcherna att bli tunga fram till juluppehållet..
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 18/11-2010
Påminnelse:
Viktig information för matchtråden
Att bli förbannad på grund av händelser under matchen är en sak. Oavsett vad som händer så måste språket på inläggen rymmas under våra regler. Det innebär alltså att könsord, grova påhopp på ledare, spelare, domare eller andra skribenter EJ är tillåtna. Överträdelser kommer att rendera i först en varning, sker ingen förbättring kommer skribenten i fråga att få en ”utvisning” som varar under ett dygn. Bryter en skribent mot reglerna återkommande gånger så kommer en längre avstängning att bli aktuell då "utvisningen" inte gett någon effekt.
Moderatorerna för Brynäsboken
Just ja, match ikväll! Det känns som jag har kommit av mig helt.
Nää, hoppas på vinst ikväll så vi inte blir fast i bottenträsket!