Inlägg: 1306918
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 18/11-2010
Huge: Ja hur menar jag? Så har skrev jag för en stund sedan, men det kanske var otydligt...
"Jag ser hellre att spelet i stort funkar än bara PP. Givetvis är PP viktigt men av hävd så brukar PP vara sånt som avgör i en jämn matchersie under ett slutspel. Men givetvis är ett bra PP något som kan avgöra en match med"
"Jag ser hellre att spelet i stort funkar än bara PP. Givetvis är PP viktigt men av hävd så brukar PP vara sånt som avgör i en jämn matchersie under ett slutspel. Men givetvis är ett bra PP något som kan avgöra en match med"
GävleLasse: " Så länge man producerar i spel 5-5 så behöver inte PP funka för att man skall vinna matcher."
Men om vi antar att motståndarna nu är så elaka att dom också producerar i spel 5-5, blir inte vårt PP extra viktigt då?
Eller hur menar du?