Inlägg: 1308023
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 18/11-2010
Huge: Hur var det med läsförståelsen? När har jag sagt att jag har meriter som fotbollstränare?
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 18/11-2010
Huge:" Började visst som tränare redan vid 8 års ålder men har nu sadlat om till nån sorts spågubbe som säger att han har insyn i Brynäs verksamhet men inte vill yppa ngt om det han vet."
Hade du själv gjort det om du fått ett förtroende?
Hade du själv gjort det om du fått ett förtroende?
Gurra88: " Hört något mer om intresset utifrån av Nordan?"
Ingenting.
Mer än att Frölundas supportrar ska starta en namninsamling och att dom konsulterat nån 22-årig smålänning som påstår att han har meriter som fotbolltränare.
Började visst som tränare redan vid 8 års ålder men har nu sadlat om till nån sorts spågubbe som säger att han har insyn i Brynäs verksamhet men inte vill yppa ngt om det han vet.