Inlägg: 1308407
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 18/11-2010
Huge: Hade jag varit tränare hade jag skrivit. "Jag är tränare på hög nivå."
Men jag tränar fotboll. jag är inte tränare i fotboll. två jävligt stora skillnader. Men jag är som sagt inte förvånad. Du har inga studielån feta studielån direkt va?
Men jag tränar fotboll. jag är inte tränare i fotboll. två jävligt stora skillnader. Men jag är som sagt inte förvånad. Du har inga studielån feta studielån direkt va?
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 18/11-2010
Greiss spelar bra idag, det gjorde han även förra matchen.
Synd bara att när målvakten börjar spela bra så slutar vi göra mål..
Det är väl för fan självklart och underförstått att man spelar fotboll om man även tränar.
Eller ville du bara säga att du enbart tränar och inte spelar?
Goddag yxskaft.