Inlägg: 1309076
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 18/11-2010
Gurra88: Ramkvist ifrågasatte om du öht sysslat med nån lagidrott mer än att du suttit på läktaren, eftersom han tycker att du har så otroligt dålig koll på det mesta.
Då kontrar du med att "jag tränar fotboll på hög nivå", ngt du dessutom anser vara en solklar synonym med att "spela fotboll på hög nivå".
Ledsen att behöva göra dig besviken, men även om jag hade förstått vad din dialektala version egentligen betyder så tycker jag likförbannat att din ev merit som aktivt spelande på hög nivå inte är nån garanti för att du skulle ha mer koll än nån annan.
Då kontrar du med att "jag tränar fotboll på hög nivå", ngt du dessutom anser vara en solklar synonym med att "spela fotboll på hög nivå".
Ledsen att behöva göra dig besviken, men även om jag hade förstått vad din dialektala version egentligen betyder så tycker jag likförbannat att din ev merit som aktivt spelande på hög nivå inte är nån garanti för att du skulle ha mer koll än nån annan.
Men man kan ju inte träna fotboll, om man inte är tränare om man tar Huges svenska.. Men så är han ganska gammal så jag förstår att han inte riktigt hänger med det svenska språket