Inlägg: 1311084
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
hahii: Dåren har tagit T.O, va fan ska han nu hitta på, dubblera med Hansen?
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
sylf: Vafan skicka Rödin till Kina, har haft nått rätt på 21 matcher?
Bif är statister, tragiskt men sant.
Toppa upp me Dacke å Hansen i PPet nu då tack..
Bif är statister, tragiskt men sant.
Toppa upp me Dacke å Hansen i PPet nu då tack..