Inlägg: 1313174
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Gurra88: Självklart är det meningen av Ekman att slå. Men slå vad? Ärligt talat så tror jag inte att det är meningen att slå Silfverberg utan att han ska slå mot Svedberg fast på sargkanten, stenhårt. Men sedan verkar han ha tvål i handskarna och slår således stenhårt på armen på Silfver vilket är ruskigt fult.
Jag kommer bli imponerad om disciplinnämnden ger honom 10 matcher men tror mer på 4 matcher.
Men tycker ändå att Pihls slag är grymt mycket fulare även fast det av Pihl inte är meningen att slå honom på käften för fem öre då han enbart försöker slita sig loss.
Sen måste jag säga att jag inte är direkt "besviken" på Wikegård. De/den man är mest förbannad på är DIFs ledning. Hur i hela j*vla h*elvetes i*ioter kan man försvara något sådant här?
Jag kommer bli imponerad om disciplinnämnden ger honom 10 matcher men tror mer på 4 matcher.
Men tycker ändå att Pihls slag är grymt mycket fulare även fast det av Pihl inte är meningen att slå honom på käften för fem öre då han enbart försöker slita sig loss.
Sen måste jag säga att jag inte är direkt "besviken" på Wikegård. De/den man är mest förbannad på är DIFs ledning. Hur i hela j*vla h*elvetes i*ioter kan man försvara något sådant här?
Jag tippar på 6 matcher. Vilket isåfall är ett hån. Han borde ha 20 matcher.
tänk om man hade en kudroc som tog hand om ekman istället för kramandet det blev på isen i lördags