Inlägg: 1315381
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Gurra88: Ja, dessa tappade ledningar...de kommer blir vårat fördärv. Känns alltid så jävla hopplöst.
Två st 3-0 ledningar tappade, och nu två st 2 målsledningar tappade på raken. Det är ingen slump när det händer så ofta..
Två st 3-0 ledningar tappade, och nu två st 2 målsledningar tappade på raken. Det är ingen slump när det händer så ofta..
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Haha, helskön kommentar från Johan Larssoni hockeykväll på frågan om hur stort det är för honom att vara med i Jvm-truppen.
-"Klart att det är stort för mig, jag är ju från Gotland och sådär.."
-"Klart att det är stort för mig, jag är ju från Gotland och sådär.."