Inlägg: 1315404
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Anders Berg: "Loserlag ger loserfans, tydligen "
Hmm..såvitt jag vet är det bara du som gett upp redan ?
Hmm..såvitt jag vet är det bara du som gett upp redan ?
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Anders Berg: Fel forum, du hör väl till HVfansen numera. Eller kanske Luleå nu när de leder serien
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Anders Berg:
Har du glömt att det var ännu sämre förr, när vi i princip aldrig slog FBK, VF eller HV?
Har du glömt att det var ännu sämre förr, när vi i princip aldrig slog FBK, VF eller HV?
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Anders Berg: Precis bättre att gnälla på allt och alla då kommer det ju garanterat att vända. Hade inte du hoppat av det här tåget till avgrunden?
Loserlag ger loserfans, tydligen.