Inlägg: 1315574
Sv: A proposito de nada
Jajjen: Kan inte svara för mina feta polare, men i min värld går idrott, sport etc ut på att vinna, inte samla ettöringar i en börs och be om ursäkt att man är med och spelar!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf: OK, så förutsättningar har ingen betydelse, att kämpa tillsammans är värdelöst, snabb gratifikation är grejen annars är det orättvist...80-talet har kommit ikapp oss:-)