Inlägg: 1316448
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey-Brynäs IF 4/12-17.00 Coop Arena
tompap71: "Mysfaktor slagen ;)"
Håller nog inte sylfen med om.
Hans hemkört och en god P-rulle hemma (eller hur var det nu igen...)
går inte heller av för hackor.... ;-)
Sv: Luleå Hockey-Brynäs IF 4/12-17.00 Coop Arena
tompap71:
Blodpuddingen uppäten.
Beyazen urdrucken.
Brynäs tar 3 poäng.
Nu kommer hemkört och en god hemrullad.
Mysfaktor HÖG!!
Blodpuddingen uppäten.
Beyazen urdrucken.
Brynäs tar 3 poäng.
Nu kommer hemkört och en god hemrullad.
Mysfaktor HÖG!!
Oxfilén är redan uppäten.
Vinflaska urdrucken.
Och Brynäs tar 3 poäng.
Nu kommer konjaken och en god havanna.
Mysfaktor slagen ;)