Inlägg: 1316682
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huss: Vete fan om det är ett så stort dilemma i just det här läget.
Har svårt att se Svedberg bli bänkad efter bara 1 match, och dessutom när vi vunnit och han gjort en bra insats?
Om Greiss står på tisdag så ska det nog en skada till på Svedberg för att tysken ska få chansen, som jag ser det.
Men man vet aldrig med CZ, elitseriens smartaste coach.... :-)
Har svårt att se Svedberg bli bänkad efter bara 1 match, och dessutom när vi vunnit och han gjort en bra insats?
Om Greiss står på tisdag så ska det nog en skada till på Svedberg för att tysken ska få chansen, som jag ser det.
Men man vet aldrig med CZ, elitseriens smartaste coach.... :-)
Skulle gärna se Svedberg i målet ytterligare en match.