Inlägg: 1316761
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bissett19: Är det Dackell eller Rödin som har kommit igång? Några fantastiska framspelningar av Rödin till Dacke på sistone. Lite synd att de inte får spela med en center som bidrar mer offensivt.
Sv: A proposito de nada
Bissett19:
Dacke dippade på isen
Dixon dippade till chipspåsen
Dacke ej hamnade i frysen
Men Dixon ökade flåsen
Dacke dippade på isen
Dixon dippade till chipspåsen
Dacke ej hamnade i frysen
Men Dixon ökade flåsen
Dacke dippade på isen
Dixon dippade till chipspåsen
Redigerad kommentar