Inlägg: 1317901
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
Lindström: Den där Norrena har blivit ett riktigt spöke för oss. 2 pinnar ok dock och spelmässigt super, bäst i vinter?
Fin statistik mot topplagen känns det som. Bottennappen har väl huvudsakligen kommit mot bottenlagen, eller har jag fel?
Bra tendens i så fall. Änligen kan vi mäta oss med FBK, HV och LHC
Fin statistik mot topplagen känns det som. Bottennappen har väl huvudsakligen kommit mot bottenlagen, eller har jag fel?
Bra tendens i så fall. Änligen kan vi mäta oss med FBK, HV och LHC
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
Lindström:
Var det enda jag och polarn kunde klaga på i kväll..LJ, sen tyckte jag inte Hansen var så jäkla het heller..
Var det enda jag och polarn kunde klaga på i kväll..LJ, sen tyckte jag inte Hansen var så jäkla het heller..
Men Lasse J vad har hänt med han??
Sen Rödin maken till att vara slapp, slö och likgiltig. Dags snart för kvartsamtal med han...