Inlägg: 1318298
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
Huge: Det som var otroligt roligt att se igår var hur Lauritzen-Nordqvist-Larsson lekte med LHC. När dessa tre herrar var inne så tog sig knappt LHC ut ur egen zon.
Hoppas faktiskt att dom hittar en annan kedja till Kahnberg när han kommer tillbaka för Larsson gör verkligen skäl för att lira tillsammans med Lakrisen och Nordan.
Hoppas faktiskt att dom hittar en annan kedja till Kahnberg när han kommer tillbaka för Larsson gör verkligen skäl för att lira tillsammans med Lakrisen och Nordan.
Jag tycker att vi paradoxalt nog får en svårare match iom att ett par av deras bättre spelare är borta.
Nu blev det vi som fick föra matchen och det är väl bra iofs.
Men man såg hur farliga dom var i spelvändningarna, när vi tappade lite koncentration. Deras tjecker är ex livsfarliga i den typ av match som det nu blev.
För nån månad sen hade vi sannolikt torskat en sån här match, med tanke på att försvarsspelet vi då hade.