Inlägg: 1321360
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Av det jag sett av Rensfeldt i elitserien så tycker jag att han ger ett väldigt valpigt intryck tillskillnad från spelare som Wännström och Larsson som direkt gått in och spelat väldigt moget och vårdat. Nu ska det tilläggas att han inte gjort så värst många byten i dom matcher han spelat. Jag hoppas han tar chansen när han nu får den.
Sv: A proposito de nada
Peja: Det måste han ju bara. Kan inte se med det fåtalet forwards vi har under den perioden att han inte får någon speltid alls. Frågan är hur mycket, om han kan ta chansen.