Inlägg: 1324076
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jajjen: Dackell, skojar du? Han borde lägga ner helt och hållet! Pinsamt att han spelar i en 1 femma i ett elitserielag!
Sv: A proposito de nada
Jajjen: Hjälper föga när resten är totalt under isen. Förutom czarnecki - Elitseriens bästa coach.
Sv: A proposito de nada
Wännström har inlet kvällens junior match med ass på båda Sveriges mål än så länge :)
Dackell den enda som såg ut som elitseriespelare. I båda lagen.