Inlägg: 1325922
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-MODO Hockey 30/12-2010
Såg tyvärr bara halva andra och hela sista perioden idag, men frågan är jag nånsin sett BIF så dåliga som dom var i tredje perioden idag. Det var fan så man skämdes.
Spelarna är inte ens tvåa-trea på pucken. Herregud vad dåligt det var.
UNDERBART att se CZ timout i sista. Sådan ska han vara oftare!
Spelarna är inte ens tvåa-trea på pucken. Herregud vad dåligt det var.
UNDERBART att se CZ timout i sista. Sådan ska han vara oftare!
Sv: Brynäs IF-MODO Hockey 30/12-2010
Vad gör Sundlöv?
Mer skyddad verkstad än vad han har står nog inte att finna.
Mer skyddad verkstad än vad han har står nog inte att finna.
-När lag har förlorat 10 matcher i rad eller bryter sina förlustsviter så bryts den sviten mot ja just det BRYNÄS
Vi håller på ett jävla PISSLAG
Nu får han fan AVGÅ NC!!!!!!!!!!!!