Inlägg: 1329952
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Bissett19: Markström stannar i Nordamerika
Länkar:
Brynäsbloggen - www.gd.se
Brynäsbloggen - www.gd.se
Sv: Silly Season 2011/12
Bissett19: Man kan ju hoppas att det är pga att Markström är på väg hem, men tror nog att det bara gäller en match?
Sv: Silly Season 2011/12
Bissett19: Ja jag begriper heller inte vad detta skulle göra för nytta. En match och då på bänken. Kanske handlar det om att ge och ta lite i sammarbetet med Mora men det kan ju inte kännas så kul för Svedberg.
Jävligt märkligt.
Jag kan bara se att en utlåning till Mora för Svedberg är att Markström är på väg hem=)