Inlägg: 1331009
Svarskommentarer
Sv: Södertälje-Brynäs 8/1-2011
Tommy:
Vet inte hur det funkar inom Brynäs ,eller hockey i allmänhet, men på den tiden jag var ledare inom fotboll funkade det så att en sportkommité bestående av en ansvarig vardera från klubbens samtliga lag samt ordförande för fotbollssektionen och två icke inblandade i den sporsliga verksamheten utvärderarde säsongens resultat. En gissning är att det ser ungefär lika ut, men som sagt vet jag inte.
Vet inte hur det funkar inom Brynäs ,eller hockey i allmänhet, men på den tiden jag var ledare inom fotboll funkade det så att en sportkommité bestående av en ansvarig vardera från klubbens samtliga lag samt ordförande för fotbollssektionen och två icke inblandade i den sporsliga verksamheten utvärderarde säsongens resultat. En gissning är att det ser ungefär lika ut, men som sagt vet jag inte.
Redigerad kommentar
Sv: Södertälje-Brynäs 8/1-2011
Förstår inte övertron på Granis, i mina ögon har han inte varit så bra.
För dåligt spelarmaterial? taskig attityd? Spelarmaffia?
Ekonomi etc etc....?
Säkert flera anledningar, men vem gör analysen för klubben räkning?
Styrelsen? Valberedningen? Sportchefen?