Inlägg: 1333633
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Enaranger: Du som har lite pejl på statistiken. Brukar inte januari vara en bra period för oss?
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Tommy:
Förra säsongen var fullkomligt lysande för oss.
Omgång 34-44 tog vi 24 poäng tror jag.
Det bästa vi gjort på många år.
En sån bra period kommer vi inte ha i år, det är ett som är säkert.
Förra säsongen var fullkomligt lysande för oss.
Omgång 34-44 tog vi 24 poäng tror jag.
Det bästa vi gjort på många år.
En sån bra period kommer vi inte ha i år, det är ett som är säkert.