Inlägg: 1333791
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Gurra88: Spelar ingen roll om Gud själv ställer sej i båset. AIK och Brynäs är inte elitseriemässiga.
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Jajjen: Enligt Huge så står väl Gud redan där. Eller är det Gud som är sportchef? Kommer inte ihåg vilket.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Jajjen: Kan du inte svara normalt på en fråga. Nyfiken på vad du verkligen tycker.
Tycker du Czarnecki gör ett bra jobb i båset?
Tycker du Czarnecki gör ett bra jobb i båset?