Inlägg: 1334186
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
arnio: Rutin betyder alltid väldigt mycket. Men jag kommer fortsätta att poängtera att framförallt Hansen har varit riktigt dålig det senaste. Han är en av dom som verkligen måste höja sig ett par snäpp. Men rutin är alltid viktigt.
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
mattiaskarlgren: Tacka vet jag lockoutsäsongen när Brynäs hade mest rutin (högst medelålder) i Elitserien. En riktig kanonupplaga ;)