Inlägg: 1334292
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: Ja, visst är det jobbigt?
Att nån ifrågasätter dig när du påstår att du vet bättre än fackkunskapen?
Förstår att du helst vill sitta härinne och gnälla samt besämma hur det ligger till utan att bli emotsagd.
Ditt agerande känns som taget från Gulag, helt klart....
Frågan är varför det finns såna här forum, åsiktsfrihet etc......
Ett av de mest korkade uttalanden som över huvud taget sagts här inne, som taget från Gulag eller liknande!