Inlägg: 1334543
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
65selander:
Det hade nog blivit jäkla fint och bra för Gävleborna, men vet inte om jag vill kalla det perfekt. Jag som kommer utifrån med bil skulle inte gärna sitta i köer genom stan för att komma till och från matchen. Men, men, det kunde ha varit värt det.
Det hade nog blivit jäkla fint och bra för Gävleborna, men vet inte om jag vill kalla det perfekt. Jag som kommer utifrån med bil skulle inte gärna sitta i köer genom stan för att komma till och från matchen. Men, men, det kunde ha varit värt det.
Redigerad kommentar