Inlägg: 1334553
Sv: A proposito de nada
tompap71: Inte klokt att man måste planera bygget för alla besökare utifrån. Att inte gävleborna kan fylla arenan när stans stolthet lirar. 90.000 invånare.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jävla Djurgården till att vara kassa :-(
edit: Mu gjorde Widing 3-3 efter ett bra byte utav Modo ;-)
edit: Mu gjorde Widing 3-3 efter ett bra byte utav Modo ;-)
Redigerad kommentar