Inlägg: 1336319
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: Vad säger man om 1a? Varken bu eller bä tycker lag. Undrar om Brynäs är laget med mest stolp skott?
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Qvarre: I vanlig ordning så slarvar man i egen zon vid ett flertal tillfällen där man har full kontroll på pucken och skänker tillbaka den. Det kan inte finnas något lag i ES som kör med lika många bakomryggenpassningar som Brynäs. Vad är nyttan?
Hansen? Har han haft något rätt än så länge? Två felpass i mittzonen speluppbyggaden med spelvändningar som resultat, i samma byte...
Hansen? Har han haft något rätt än så länge? Två felpass i mittzonen speluppbyggaden med spelvändningar som resultat, i samma byte...