Inlägg: 1336533
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Qvarre:Matchen slutade 0 - 0. Timrå tror att de segrade och det är patetiskt att se.
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Qvarre: "Qvarre:Matchen slutade 0 - 0. Timrå tror att de segrade och det är patetiskt att se."
Hahahaha, ligger man 9:a i tabellen så är det väl självklart att dom firar när dom tar 2P ist för 1P det är väl en seger jämtemot poängsystemet. Förstår inte hur du resonerar.
Hahahaha, ligger man 9:a i tabellen så är det väl självklart att dom firar när dom tar 2P ist för 1P det är väl en seger jämtemot poängsystemet. Förstår inte hur du resonerar.