Inlägg: 1336643
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Qvarre: Löjligt att såga straffarna så. Det är czarneckis förbannade plikt att se till att vi tar poäng även i denna formen..
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Gurra88: Nu får du ju fan kamma till dig. Du kan inte skylla ALLT på NC, han har prövat flera olika straffläggare, ska han lära dem att dribbla och finta eller ?
"Ah men fan pojkar,dra upp den på backhand och lägg upp den i krysset istället "
"Ah men fan pojkar,dra upp den på backhand och lägg upp den i krysset istället "