Inlägg: 1336689
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Olle:
Lotteri som i att slumpen avgör. Nu ska jag villigt erkänna att Timrås straffar vad betydligt bättre än Brynäs dito under gårdagen.
Kan även säga att jag tycker att om något av lagen skulle ha 2 pinnar i går så var det Timrå då de skapade fler klara målchanser.
Höll Svedberg 0:an i går eller släppte han in 2?
Lotteri som i att slumpen avgör. Nu ska jag villigt erkänna att Timrås straffar vad betydligt bättre än Brynäs dito under gårdagen.
Kan även säga att jag tycker att om något av lagen skulle ha 2 pinnar i går så var det Timrå då de skapade fler klara målchanser.
Höll Svedberg 0:an i går eller släppte han in 2?