Inlägg: 1337182
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Dream Team: Spolar man verkligen isen inför straffar på samtliga arenor? Hur som helst så spolar man ju bara en begränsad yta mellan målet och mittpunkten. Jag hade lätt rekat isen ute vid sarghörnen och sedan åkt rakt fram och laddat ett slaggo rakt upp i plexit, från blå.
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Olle: Man inte ens spolar, utan enbart skrapar , men som sagt en smalare yta, endast Socker&Jäst-Conny åker väl längt ute vid sargen vid straff.
Dock skulle man måste vänta rätt länge på att isen fryser, därav endast skrapning.
/MesserSchmidt
Dock skulle man måste vänta rätt länge på att isen fryser, därav endast skrapning.
/MesserSchmidt
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Olle: Jag kan bara svara för hur man gör i Timrå förstås, jag vet inte om det ser ut på andra sätt på andra arenor.