Inlägg: 1337293
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
65selander: Vill ha en förklaring snart! Köper inte prestationssnacket. Kahnberg ska ha mkt istid i en offensiv roll samt i PP. Jag är av uppfattningen att han inte fått chansen i år. Misshandlats i matchningen... Samt naturligtvis skadorna han haft. Ser detta som Czarneckis misslyckande... Har oxå på känn att något har hänt. Ngn incident eller liknande. Får väl "gräva lite". Om inte någon vetgirig HS-snackare vill ta bladet från munnen snart...
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
65selander: Det är anledningen att han är petad som gör mig förbannad. Håller med, han har inte presterat. Kahnberg har en tendens till att vara bra varannat år.
Vore dock det mest korkade man kan göra att släppa honom till annan klubb, men de här nissarna har ju överraskat negativt förr.
Vore dock det mest korkade man kan göra att släppa honom till annan klubb, men de här nissarna har ju överraskat negativt förr.
Samma personer har skrivit att man inte skall gå efter namnet på tröjan.
Clark har mer poäng än Kahna!