Inlägg: 1338696
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huss: Ja vi får tycka vad vi vill om Foppas tjurighet men han skiter som sagt i vad nollor på forum tycker? Foppa försöker göra det han älskar och all heder för hans kämpaanda. Sen kan det ju kännas otroligt att det skulle lyckas denna gång då det misslyckats så många gånger.
Men om han så mycket som spelar en match så ska det ju bli kul att följa i alla fall.
Men om han så mycket som spelar en match så ska det ju bli kul att följa i alla fall.
Frågan är hur mycket han kan tillföra på högsta nivån?
Låt vara att han var en gudabenådad hockeylirarare men jag kan förstå att många tröttnat på denna 7 år långa följetong i pressen. De tre-fyra första åren tyckte jag nog som du, men nu...