Inlägg: 1340215
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
arnio:
Hur många poäng gissar du att det krävs för slutspel?
Eller tror du att Frölunda och Modo ska börja ta färre poäng än
vad de hittills gjort efter jul?
Kort sagt, vad är det som gör att du är så optimistisk att vi ska nå slutspel?
Att hoppas är en sak. Att betrakta fakta är en annan.
Hur många poäng gissar du att det krävs för slutspel?
Eller tror du att Frölunda och Modo ska börja ta färre poäng än
vad de hittills gjort efter jul?
Kort sagt, vad är det som gör att du är så optimistisk att vi ska nå slutspel?
Att hoppas är en sak. Att betrakta fakta är en annan.
Alltså herregud vilken dysterkvist du är.