Inlägg: 1340872
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
Horace76c: Dansbandskoprofagerna är framme och gnäller på domarn nu, dom vill väl ha mer hjälp!
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
sylf: Trist att domaren går in och pissar på oss i första,ännu tristare att Svedberg inte kan ta en chip från blålinjen med relativt fri sikt...
Och tristast ? Att se och höra så många värmländska människor samtidigt..
Och tristast ? Att se och höra så många värmländska människor samtidigt..
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
sylf:
Vänta...vafan...är det BORTAMATCH??? nu börjar fan demensen sätta in...kunde svära att jag såg flaggor på bussarna idag??!
Vänta...vafan...är det BORTAMATCH??? nu börjar fan demensen sätta in...kunde svära att jag såg flaggor på bussarna idag??!