Inlägg: 1341516
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: Jippi, fick precis reda på att det är Rögles läkare som ska operera mig på torsdag, kanske bäst att hålla käften om att man är Brynäsare:-)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues:
När du vaknar upp så har han tatuerat in bild på D.J på din rygg=)
När du vaknar upp så har han tatuerat in bild på D.J på din rygg=)
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Då får man önska dig lycka till då och påminn för fan inte läkarn om när vi hämtade upp 0-4 vad du än gör hehe!