Inlägg: 1341594
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SH: Ja, nåt sånt verkar mer troligt som motiv för CZ:s timeout.
Tror dessutom att man generellt överdriver den nytta som motståndaren ev får när det egna laget tar en TO.
Oftast handlar det nog om att få in det för stunden bästa manskapet och att återhämta sig fysiskt.
Knappast nån större vits med att börja rita avancerade cirklar och bågar i det läget....
Tror dessutom att man generellt överdriver den nytta som motståndaren ev får när det egna laget tar en TO.
Oftast handlar det nog om att få in det för stunden bästa manskapet och att återhämta sig fysiskt.
Knappast nån större vits med att börja rita avancerade cirklar och bågar i det läget....
Sv: A proposito de nada
SH: men nu har det ju bevisligen inte sett bra ut. Man tjurrusade ju och gick bort sig i sina positioner.
Timeouten tror jag berodde på att han ville ha in samma gäng igen (som hade gjort det bra dittils) och möjligen lugna ner skallarna på framförallt Ekholm och Granis.
Redigerad kommentar