Inlägg: 1341600
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: Nä, jag har inte bytt åsikt.
Man ville förmodligen ha in spelare som redan varit inne, gjort det bra och som kanske behövde lite andhämtning efter att ha jobbat hårt i föregående byte?
Du vet, man brukar bli lite sliten och adrenalinstinn efter ett hårt byte, om du nu inte visste det...
Komplicerat?
Man ville förmodligen ha in spelare som redan varit inne, gjort det bra och som kanske behövde lite andhämtning efter att ha jobbat hårt i föregående byte?
Du vet, man brukar bli lite sliten och adrenalinstinn efter ett hårt byte, om du nu inte visste det...
Komplicerat?
Nu ville man alltså bara vila dem?