Inlägg: 1341760
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vid ett extrainsatt styrelsemöte i Arenabolaget beslutade man igår att överklaga beslutet om indraget alkoholtillstånd, man håller med om en del av kritiken och därför kommer nu vissa åtgärder vidtagas för att förbättra ordningen, bl a kommer särskilda barvärdar återinföras.
Kanske nåt för dig 70Rodrigues med S ;)
Vid ett extrainsatt styrelsemöte i Arenabolaget beslutade man igår att överklaga beslutet om indraget alkoholtillstånd, man håller med om en del av kritiken och därför kommer nu vissa åtgärder vidtagas för att förbättra ordningen, bl a kommer särskilda barvärdar återinföras.
Kanske nåt för dig 70Rodrigues med S ;)
Redigerad kommentar
Va fan? Ska du låta dem bli så packad att dem måste ta in ölen den vägen går det ju helt åt h-vete med tillståndet. ;)