Inlägg: 1343009
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
"En spelare från Bofors! Till och med SSK jagar utländska spetsspelare idag. Hur fan ska vi nånsin kunna konkurrera när övriga lag har pengar till såna som Jamie Lundmark, Murley, Lehoux, Nagy, Bartecko, Zednik och vi letar i Allsvenskan? Vi måste ha hockeyvärldens dyraste juniorer i laget.
Och snart börjar Silly Season! Poooha!"
Men vi ligger före alla de lag där de superlirare du nämner spelar.
Det handlar om att bygga lag och inte om att panikförstärka misslyckade lag. Lita du på vårt Brynäs.
Och snart börjar Silly Season! Poooha!"
Men vi ligger före alla de lag där de superlirare du nämner spelar.
Det handlar om att bygga lag och inte om att panikförstärka misslyckade lag. Lita du på vårt Brynäs.
Och snart börjar Silly Season! Poooha!