Inlägg: 1343200
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Konstigt att Silver förlängde trots att han inte alls gillar NCs hockeyfilosofi och inte står bakom honom.Silver har ju till och med varit med de matcher när Brynäs i protest mot NC medveter förlorat matcher. Kan han ha tvingats att skriva på med våld?
Modo tar vi om det inte blir ännu en protestmanifestation och läggmatch!!
Femteplatsen hägrar.
Modo tar vi om det inte blir ännu en protestmanifestation och läggmatch!!
Femteplatsen hägrar.
Sv: A proposito de nada
MarcusElving:
Brynäs är världsmästare på att inte ta till vara på sån här lägen och skapa ett glapp nedåt i tabellen.Det blir torsk imorrn.
Brynäs är världsmästare på att inte ta till vara på sån här lägen och skapa ett glapp nedåt i tabellen.Det blir torsk imorrn.
Yes!! Resultaten gick precis våran väg ikväll.
Gyllene chans imorgon nu då! Nu måste vi vinna mot MODO!